Experiența voastră alături de noi

Organizarea unei nunți este un proces complex, care necesită mult timp și efort din partea voastră,
a mirilor. Sunt multe decizii de luat și lucruri de pus la punct, iar interacțiunea cu toți furnizorii
cu care alegeți să colaborați pentru ziua cea mare este importantă. Fie că decideți să vă bazați
pe sprijinul unui wedding planner sau doriți să vă ocupați voi de tot procesul de organizare.

Comunicarea este esențială

Atât pentru reușita evenimentului, cât și pentru ca voi să vă simțiți relaxați și în controlul situației.

Noi la Flori Sauvage ne considerăm parteneri ai voștri. Iar ca parteneri, vrem să vă oferim toată încrederea de care aveți nevoie ca să fiți liniștiți și să aveți certitudinea că designul floral că este cel pe care vi-l doriți.

Procesul vostru alături de noi:

Pentru că e important pentru voi să știți de la bun început ce presupune acest drum, vă scriem mai jos exact pașii prin care vom lucra împreună la organizarea evenimentului.

1. Discuție inițială

Organizăm o întâlnire virtuală inițială în care ne cunoaștem, vorbim despre stilul și tematica evenimentului și cum doriți să arate în mod ideal nunta voastră.

2. Ofertă

Vă trimitem o ofertă de preț și discutăm pe baza ei în caz că apar întrebări sau este nevoie de clarificări.

3. Prototip de aranjament de masă

Prototipul este un pas pe care îl facem pentru a ne apropia cât mai mult de designul potrivit pentru nunta voastră.Important este ca voi să aveți o idee cât mai reală asupra felului în care vor arăta aranjamentele în ziua nunții (cromatică, design).

4. Rezervare

Semnăm un contract de prestări servicii și emitem factura de avans.Diferența de plată se achită la 3-5 zile după eveniment.

5. Vizită la locație

Facem o vizită la locație pentru a pune la punct ultimele detalii legate de designul floral.

6. Evenimentul

Vom stabili împreună cu voi toate detaliile legate de program și livrare, astfel încât totul să fie gata conform planurilor voastre. Ne vom ocupa și de strângerea florilor după eveniment.

Întrebări frecvente:

Oferiti si obiecte de decor si recuzita sau doar aranjamente florale?

Ne ocupam de tot ce inseamna decor floral, inclusiv vase pentru aranjamente, suporturi pentru lumanari si structuri pentru instalatii. In plus, te putem ajuta cu recomandari de furnizori si pentru alte elemente de recuzita. 

Pot inchiria si vasele pentru aranjamente de la voi?

Da, includem in propunerea noastra catre tine tot ce inseamna vase si lumanari ce fac parte din conceptul de design floral gandit pentru evenimentul tau.

Cu cat timp inainte sa va contactez?

Pentru ca ne putem implica intr-un numar limitat de evenimente in fiecare an, recomandam sa ne scrii din timp. Ideal ar fi sa pornim discutia dupa ce ai stabilit data evenimentului si locatia.

Ne puteti recomanda fotografi, wedding planners si alti furnizori?

Sigur ca da! Cunoastem diversi furnizori de servicii pentru evenimente, de la fotografie, papetarie si invitatii, la locatii deosebite. Te putem ajuta cu recomandari specifice care sa se potriveasca stilului si tematicii nuntii. 

Puteti realiza design floral si pentru evenimente din mai multe locatii din Romania si strainatate?

Da, cu siguranta! Privim fiecare nunta ca pe o experienta pentru care creionam o poveste. Fie ca vorbim de un eveniment pe Valea Prahovei sau un destination wedding la Marea Mediterana, ne bucuram sa putem face parte din povestea voastra.

Pot afla niste costuri orientative pentru aranjamente florale ca sa stiu la ce sa ma astept?

Da, ne dorim sa comunicam cu tine transparent si clar inca de la inceput. Iti putem oferi o lista generala de preturi orientative pentru produsele standard de nunta. Ulterior, organizam o intalnire in care discutam concret despre evenimentul tau si creionam toate detaliile impreuna. Pe baza informatiilor primite de la tine, ajustam oferta de pret daca este necesar astfel incat sa reflecte designul personalizat pentru nunta ta.

De ce aveti nevoie ca sa pregatiti propunerea florala pentru evenimentul meu?

Ne este de folos sa stim ce fel de atmosfera iti doresti sa creezi si ce te inspira. Pentru intalnirea noastra initiala, ar fi util sa te gandesti la stilul si eventuala tema a nuntii, la cuvinte cheie care sa defineasca evenimentul, la culori si elemente decorative care ti-au placut. Iti poti face si un moodboard in pregatirea intalnirii, care te va ajuta sa iti clarifici viziunea. 

Dacă am întrebări de-a lungul pregătirii nunții, pot să vă contactez?

Desigur! Suntem alaturi de voi in toata perioada de pregatire a evenimentului, disponibile la telefon si pe e-mail.

Pentru mai multe detalii ne poți contacta oricând!